• Contactpersoon

    Theo de Bruin
  • Oplossing

    Fiscale Rittenregistratie + Track en Trace
  • Website

    https://www.bremerkantoorcentrum.nl/

Bremer Kantoorcentrum

In gesprek met Theo de Bruin, eigenaar van Bremer Kantoorcentrum. Hij gebruikt FleetGO voor fiscale rittenregistratie en track en trace.

Maar liefst tien procent bespaart Theo de Bruin, eigenaar van Bremer Kantoorcentrum, aan brandstof(kosten) sinds hij sinds mei van dit jaar gebruikmaakt van het rittenregistratiesysteem met Track en Trace van FleetGO. Ritten kan hij efficiënter inplannen, waardoor de klant sneller wordt geholpen. En minstens zo belangrijk; het past helemaal in de ideologie van het bedrijf om zo duurzaam mogelijk om te gaan met de natuur.

“Sinds we met Track en Trace rijden, besparen we een hoop tijd én brandstof.”

Theo de Bruin

Logistieke dienstverlening met alles voor kantoor

Bremer Kantoorcentrum is een logistieke dienstverlening met alles voor kantoor. Van paperclips tot complete kantoorinrichtingen, inclusief energiebesparende apparaten en milieuvriendelijke verpakkingen. Want bewust omgaan met de natuur staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Theo: “We hebben zonnepanelen op ons gebouw, laten stoelzittingen maken van plastic dat wij niet kwijt kunnen en werken met een leverancier die textiel, staal en hout hergebruikt. Dan kun je natuurlijk niet om duurzamer rijden heen. We hebben nu twee elektrische auto’s in ons wagenpark en zelf rijd ik ook; dat aantal willen we uitbreiden zodra daar mogelijkheden voor zijn.”

Persoonlijk contact

Het eerste contact met FleetGO ontstond via de website. Theo: “We werken vanuit vier vestigingen, waar bij elkaar 25 voertuigen staan. Ik zocht naar een degelijk kilometerregistratiesysteem met Track en Trace. Al onze pakketten bezorgen we namelijk zelf en dan is het handig als je je chauffeurs gericht kunt laten rijden en als je je klanten kunt laten weten; binnen twintig minuten zijn we bij jullie. Met ons vorige systeem kon dat niet. Van alle websites die ik bekeek selecteerde ik er vijf, die ik vervolgens benaderde. FleetGO reageerde snel en accuraat op mijn mail. Eigenlijk voelde het gelijk goed. De mensen van FleetGO zijn vriendelijk, rechtdoorzee en weten waar ze het over hebben. Ze hechten ook veel waarde aan aftersales. Na installatie van de systemen, kreeg ik bijvoorbeeld al snel een belletje met de vraag hoe het gaat. Dat persoonlijke contact zoeken wij ook met onze klanten. Ik denk dat we daarom zo’n klik hebben met FleetGO.”

Meer dan tevreden

Inmiddels werkt Theo zo’n drie maanden met het kilometerregistratiesysteem. Op de vraag hoe het systeem bevalt, antwoordt Theo: “We zijn meer dan tevreden! We weten nu zeker dat de kilometerregistratie fiscaal goed word gekeurd. Onze jongens hoeven de boeken dus niet meer open te slaan om alle ritgegevens te noteren. Door de betere afstemming besparen daardoor veel tijd en brandstof. Daarnaast heb ik dankzij de uitgebreide rapportages zicht op allerlei gegevens waarmee ik onze interne processen efficiënter kan inrichten. Een bijkomend voordeel is dat systeem voor openheid zorgt; onze chauffeurs hebben niet het gevoel dat ze zich moeten verantwoorden over hoe lang ze ergens zijn of waar ze zijn. Ik kan het gewoon zien en weet dan; hem of haar kan ik vragen een klant in de buurt te helpen. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat we onze klanten nog beter en sneller kunnen helpen. Daar roem ik onze mensen ook voor. Al met al heeft het rittenregistratiesysteem onze veel gebracht.”


Share On