• Contactpersoon

    Marco Bervoets
  • Oplossing

    Fiscale Rittenregistratie + Track en Trace + Wagenparkbeheer
  • Website

    https://www.heuvelheesch.nl/

Van den Heuvel

In gesprek Marco Bervoets, Manager Bureau Ondersteuning bij Van den Heuvel Aannemingsbedrijf. Gebruikt FleetGO voor: Fiscale verantwoording, live volgen van materieel en controles op werk- en reistijden.

“Met FleetGO werd onlangs nog een machine teruggehaald, die binnen no time weer ingezet kon worden.”

Marco Bervoets

Over Van den Heuvel

Van den Heuvel is aannemer op het gebied van onder- en bovengrondse infrastructuur voor water, energie en telecommunicatie. Inspelend op de vraag vanuit de markt heeft Van den Heuvel zich in de afgelopen jaren gespecialiseerd in een aantal ‘pipe service’ en ‘beton’ technieken. Er vindt in eigen huis constant onderzoek plaats naar nieuwe technieken en bestaande technieken worden doorlopend geoptimaliseerd. De projecten van Van den Heuvel zijn zeer uiteenlopend; van het vervangen van een gasnet in een druk winkelgebied tot het aanleggen van een kilometers lange afvalpersleiding met een diameter van 1500mm. Kwaliteit, veiligheid en MVO staan tijdens alle projecten centraal. Het wagenpark van Van Den Heuvel bestaat uit personenauto’s, bestelauto’s, bestelbussen, vrachtauto’s en materieel.

Hoe helpt FleetGO?

Vanaf 2010 maakt Van den Heuvel gebruik van FleetGO. Het systeem ondersteunt zowel de binnen- als buitendienst. In het werkveld hoeft geen papieren administratie meer bijgehouden te worden en op kantoor hoeven de lange kilometeradministratie lijsten niet meer verwerkt te worden. De administratie is netjes en bovenal betrouwbaar, dit scheelt een hoop werk bij de afdeling administratie. Naast fiscale verantwoording ondersteunt FleetGO ook bij de controle op aan- en afrijdtijden bij projecten, deze kunnen eenvoudig vergeleken worden met de urenlijsten. FleetGO werkt preventief, medewerkers weten dat er controles worden uitgevoerd op werk- en reistijden waardoor er geen discussies hoeven te ontstaan. Van den Heuvel gebruikt FleetGO ook in materieel, ze hebben altijd inzicht in de locatie van het materieel, bij diefstal kan gelijk actie worden ondernemen.

Waarom FleetGO

FleetGO doet wat het moet doen. Een frisse onderneming met logische, betrouwbare hard- en software die constant verbeterd wordt. FleetGO is flexibel en denkt mee met het proces van Van den Heuvel. Omdat Van den Heuvel veel ad-hoc werkzaamheden uitvoert, moet vaak snel geschakeld worden bij het aanschaffen van nieuwe voertuigen of materieel. Om dit voor elkaar te krijgen is goede samenwerking met leveranciers noodzakelijk. Bij vragen geeft FleetGO snel en duidelijk antwoord. Ook bij zaken met minder prioriteit wordt netjes op tijd een terugkoppeling gegeven. Omdat het vaak al druk zat is, kan niet elk proces bewaakt worden. Ervan uit kunnen gaan dat zaken worden geregeld is erg belangrijk, bij FleetGO kunnen ze daarop bouwen.

Een aanrader?

Zeker! FleetGO heeft Van den Heuvel al veel geld en tijd bespaard. Medewerkers kunnen zich bezig houden met hetgeen waar ze goed in zijn in plaats van het bijhouden van administraties. Een machine die gestolen wordt levert veel schade op, naast de financiële gevolgen ligt het werk ook stil en duurt het vaak 4 tot 6 maanden voordat een nieuwe machine geleverd kan worden. Met FleetGO werd onlangs nog een machine teruggehaald, die binnen no time weer ingezet kon worden. FleetGO ontzorgt in de dagelijkse processen!


Share On