Ontmoet onze support specialist: Ringo Warsen

Ringo Support Specialist

Kun je jezelf voorstellen en meer vertellen over je passies en hobby’s?

Mijn naam is Ringo Warsen, ik ben 31 jaar oud en ik woon in Steenwijk, een prachtig klein stadje in het noordoosten van Nederland. In mijn vrije tijd kijk ik met vrienden graag sport bij de voetbalclub in de buurt of op tv wanneer de nationale competitie speelt. Ook speel ik met een team darts in de lokale dartcompetitie. Een andere passie van mij is muziek; ik speel gitaar en af en toe treed ik op als Nederlandstalige zanger.

Kun je je rol bij FleetGO beschrijven?

Ik ben bij FleetGO internationale support specialist en behandel alle supportvragen die binnenkomen voor het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast ondersteun ik onze partners in andere landen en werk ik nauw samen met onze hardware-ontwikkelaars. Zij zijn verantwoordelijk voor alles omtrent de tachograaf binnen de oplossingen en producten die we leveren.

Wat vind je het leukst aan je werk?

Elke dag is anders en ik krijg de kans om kennis te vergaren en mijn vaardigheden te verbeteren. De afwisseling houdt mijn werk interessant.

Als ik aankom op kantoor, start ik eerst mijn computer op en daarna pak ik een bak koffie (de koffie is heel belangrijk).

Ringo warsen, 2024

Hoe ziet een typische werkdag er voor jou uit?

Als ik aankom op kantoor, start ik eerst mijn computer op en daarna pak ik een bak koffie (de koffie is heel belangrijk). Vervolgens open ik alle tabbladen die ik gedurende de dag nodig heb. Voordat ik aan mijn werk begin, controleer ik of er de afgelopen dagen mislukte downloads zijn geweest. Gedurende de dag beantwoord ik vragen die via e-mail binnenkomen en neem ik ook supportgesprekken aan.

Welke rol speelt feedback van klanten in je werk, en hoe gebruik je dit om de diensten van FleetGO te verbeteren?

De feedback van onze klanten heeft een grote impact op mijn dagelijkse werk. Omdat ik direct klantcontact heb, ontvang ik vaak waardevolle suggesties voor verbeteringen die zowel ons team als onze klanten ten goede kunnen komen. Wanneer we een verbeteringsverzoek ontvangen, kunnen we dit snel doorsturen naar de relevante afdelingen om te zien of en hoe het kan worden geïmplementeerd.

Kun je een voorbeeld geven van een verandering of verbetering die is doorgevoerd dankzij klantenfeedback?

De Voertuig Inspectie App is ontwikkeld naar aanleiding van feedback van een klant om digitale dagelijkse voertuigcontroles uit te voeren. De klant wilde dit doen binnen hetzelfde FleetGO platform dat wordt gebruikt voor tracking en tachograafdownloads. Vanwege de relevantie hebben we deze functie geïntegreerd in het platform en kortgeleden gelanceerd als stand-alone product.