Home » Blog » Referentie: Gevelbeheer Nederland

Referentie: Gevelbeheer Nederland

GevelBeheer Nederland

Al ruim zestig jaar zorgen ze voor uitstekend functionerende gevels, ramen, deuren en kozijnen. En wie intern de zaken goed op orde heeft, straalt dat naar buiten toe uit. Als gevelspecialist biedt GevelBeheer Nederland haar klanten daarom behalve functionaliteit en comfort, ook perspectief. Natuurlijk op betrouwbare producten, maar ook op accurate en snelle service. Om maar met de deur in huis te vallen: dat laatste is dankzij het Track en Trace Systeem van FleetGO een fluitje van een cent.

Wie klanten door heel Nederland heeft en al deze klanten met de juiste snelheid wil bedienen, moet van goeden huize komen. Om de responstijd zo kort mogelijk te maken, ging GevelBeheer Nederland op zoek naar een betrouwbare leverancier van een rittenregistratiesysteem met Track en Trace. Roland van Slooten, directeur van GevelBeheer Nederland: “FleetGO scoorde goed op onze benchmark en werkt vanuit dezelfde regio als wij. Voor ons reden genoeg om FleetGO uit te nodigen voor een gesprek. Tijdens het gesprek voelden we dat er sprake is van een match. In onze samenwerking met leveranciers en afnemers zoeken we naar gemene delers, zoals eerlijkheid, klantgerichtheid, ambities, innovatie en de wil om het allerbeste product te leveren. We merken dat FleetGO vanuit dezelfde waarden werkt.”

“FleetGO is een bedrijf dat pioniert en steeds haar producten verbetert. Net als wij”n

Roland van Sloote

Duurzaamheid is speerpunt

Sinds maart 2020 zijn de eerste 17 van de 50 bedrijfsvoertuigen van Gevelbeheer Nederland voorzien van het Track en Trace Systeem van FleetGO. De voordelen ervan zijn nu al merkbaar. Roland: “Dankzij het Track en Trace Systeem kunnen we efficiënter plannen. We zien precies waar de monteurs aan het werk zijn en kunnen ze dus gericht koppelen aan een andere klant in die buurt. Hierdoor is de wachttijd voor onze klanten minimaal. Een ander positief effect van het Track en Trace Systeem is dat onze voertuigen nu minder kilometers maken en dus beduidend minder CO2 uitstoten. Momenteel verkennen we andere tools van het systeem waarmee we onze bedrijfsvoering kunnen verduurzamen. We gaan bijvoorbeeld het rijgedrag van onze mensen in kaart brengen en kijken daarbij onder meer naar het toerental en de slijtage van onderdelen. We zien het als onze gezamenlijke verantwoordelijkheid om onze voetafdruk zo klein mogelijk te maken. Duurzaam ondernemen is een van onze speerpunten. We gaan dan ook toekomstgericht te werk.”

Pioniers

Toekomstgericht werken en pionieren zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Roland: “Om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen, moeten we een goede vertaalslag maken van onze kennis en ervaring naar levering van hoogwaardige producten en service. Wij maken zelf geen producten, maar zijn in Nederland een servicepartner van onder meer aannemers, woningbouwcorporaties, Vereniging(en) van Eigenaren en gevelproducerende bedrijven. Om steeds die vertaalslag te kunnen maken, werken we samen met voortrekkers. FleetGO zie ik ook als een organisatie die pioniert, die zichzelf en haar producten steeds verbetert. Ik heb daarom hoge verwachtingen van ze en kijk uit naar wat onze samenwerking nog meer zal brengen.”