Hey Vincent, aan jou het woord! Kun je iets over jezelf vertellen?
Natuurlijk! Mijn naam is Vincent van Beek, 30 jaar oud en kom uit Olst. Ik werk als Senior Support Specialist bij FleetGO. Getrouwd met mijn vrouw, Lisette en vader van twee prachtige kinderen van 2 en 4 jaar oud.
Kun je iets meer vertellen over je professionele achtergrond?
Ik heb een achtergrond in de telematicabranche en dan met name de klantenservice. Voordat ik bij FleetGO kwam, werkte ik als Customer Service Engineer bij V-tron in Deventer, waarbij ik veel ervaring heb opgedaan in het ondersteunen van klanten en het optimaliseren van systemen en klantprocessen die in te vullen waren met de telematica diensten die zij leverden. Hetgeen dat ik graag voortzet bij FleetGO!
Wat doe je binnen FleetGO als Senior Support Specialist?
Mijn rol bestaat voornamelijk uit het ondersteunen van klanten bij gebruikersvragen en het oplossen van uitdagingen met onze systemen. Daarnaast werk ik nauw samen met andere teams om de klantervaring te verbeteren en processen efficiënter te maken.
Ik doe dit in een hybride vorm. Drie dagen per week voor de Nederlandse markt en twee dagen in de week ben ik onderdeel van het Internationale team.
Hoe is het werken bij FleetGO?
Werken bij FleetGO is dynamisch en uitdagend. Geen dag is hetzelfde en ik waardeer de samenwerking met collega’s en de mogelijkheid om echt een verschil te maken voor onze klanten. Er heerst een fijne werksfeer en er is altijd ruimte om te leren en te groeien.
Heb je nog andere hobby’s naast je werk?
Zeker! In mijn vrije tijd houd ik ervan om te reizen. De zomervakantie naar Italië is alweer geboekt voor 2025! Ik houd ervan nieuwe technologieën te ontdekken en af en toe te gamen. Daarnaast bezoek ik graag professionele voetbalwedstrijden. En is tijd doorbrengen met vrienden en familie zeer belangrijk voor mij. De kinderen groeien snel, elke levensfase heeft zijn mooie facetten om van te genieten.
Wat hoop je te bereiken bij FleetGO?
Ik wil graag blijven groeien binnen FleetGO en mijn technische kennis verder ontwikkelen. Daarnaast hoop ik bij te dragen aan het verbeteren van onze klantenservice en het optimaliseren van onze systemen, zodat we klanten nog beter kunnen helpen.