Ritregistratie voor de Overheid
Ontdek waarom FleetGO naadloos aansluit op de specifieke wensen van ambtelijke organisaties
De beste oplossingen speciaal voor Gemeenten, provincies en andere ambtelijke organisaties
Ritregistratie die betrouwbaar is en data die veilig wordt opgeslagen. Beide zijn van groot belang voor deze sector. Ander kenmerk is de grote variëteit aan materiaal. Een blik op een gemeentewerf en je ziet o.a. (deel)auto´s, tractoren, grasmaaiers, e-bikes, vrachtwagens en machines. Hoe houd je grip en inzicht op al deze assets? Zeker als deze door meerdere medewerkers gebruikt worden. FleetGO levert de totaaloplossing, van ritregistratie en Remote tacho download tot materiaalbeheer en e-bike tracking. Wij streven continu naar maximale betrouwbaarheid en Security. FleetGO past daarom perfect bij de strikte eisen van provincies, gemeenten en andere ambtelijke organisaties.
Deze bedrijven maken al gebruik van FleetGO:

Of het nu om een klein of groot bedrijf gaat, FleetGO heeft altijd een passende oplossing die met u en uw bedrijf mee kan groeien. FleetGO helpt overheidsinstanties met talloze slimme toepassingen zoals

Rittenregistratie
De FleetGO black box zorgt voor een volledig automatische fiscale rittenregistratie. Alle ritdetails en voertuigbewegingen worden automatisch doorgestuurd naar de beveiligde cloud van FleetGO.

Materiaalbeheer
Dankzij onze materieelbeheer oplossing krijgt u een compleet overzicht van het gebruik van de apparatuur en machines.

Digitale Tachograaf uitlezen
Met Remote Tacho Download van FleetGO hoeft u nooit meer handmatig de .ddd-bestanden van uw voertuigen of bestuurderskaart te downloaden: alle bestanden worden automatisch gedownload, ongeacht waar uw voertuigen of bestuurders zich bevinden.

Track en Trace Systeem
Met het Track en Trace systeem van FleetGO heeft u altijd een compleet overzicht van uw zakelijke vloot. Monitor de actuele locatie via GPS, bekijk gereden routes, welke locaties zijn bezocht en de actuele status van voertuigen.